CX (klantervaring)

CX Consultancy


CX staat voor Customer Experience, oftewel de totale ervaring die een klant heeft met een bedrijf. Het omvat elke interactie die je een klant heeft, van het eerste contact tot de aftersales-service. Een positieve klantbeleving is cruciaal voor het opbouwen van merkloyaliteit en het stimuleren van herhaalde aankopen.


Met onze expertise in CX Consultancy helpen wij je bij het implementeren van geavanceerde technologieën en strategieën, zoals omni-channel benaderingen, die jouw klantbeleving naar een hoger niveau tillen. Door naadloze integratie van verschillende kanalen zoals sociale media, web, mobiele apps en fysieke locaties, zorgen wij ervoor dat klanten een optimale ervaring hebben.

cx consultancy cloudmotion
tolzo.nl

Samenwerking Tolzo

Is het uitbesteden van klantcontact een oplossing om de CX te optimaliseren om bijvoorbeeld ook buiten kantooruren bereikbaar te zijn en om tickets te kunnen behandelen?


Wij kunnen het outsourcen van jouw klantcontact begeleiden en dit verzorgen samen met onze partner Tolzo. Wij helpen bij een optimale implementatie en samenwerking.



  • Outbound service calls
  • Omni-channel klantenservice
  • Backoffice werkzaamheden



Ga naar Tolzo
Share by: