Ontgrendel de kracht van intelligente CX | cloudmotion
Zendesk CX Trends 2024: Ontgrendel de kracht van intelligente CX

Uit het 6e jaarlijkse onderzoek naar CX-trends van Zendesk blijkt dat 2024 een jaar is van enorme transformatie, voortgestuwd door de snelle vooruitgang in AI en opkomende technologieën. CX-leiders zetten al stappen om deze ontwikkelingen voor te blijven.
Zendesk heeft 10 cruciale trends geïdentificeerd die het nieuwe tijdperk van Intelligente CX bepalen en die elke CX-leider moet kennen.
Alvast een voorproefje van enkele interessante cijfers:
Al
- 53% van de consumenten denkt binnen een paar jaar de voorkeur te geven aan interactie met geëvolueerde bots boven mensen.
- 70% van de CX-leiders heeft positieve resultaten gezien van supportmedewerkers die generatieve AI-tools zijn gaan gebruiken.
- 64% van de CX-leiders verhoogt hun investeringen in de evolutie van hun chatbots.
Benieuwd naar alle cijfers en hoe je als bedrijf de trends voor kunt blijven? Vul dan je contactgegevens in en ontvang het rapport per mail!



